Targetsprint futás és lövészet

Sportágfejlesztés: Targetsprint

A targetsprint egy új sportlövész szakág, amelyben az erőnlét alapvetően meghatározza az eredményességet. A lövéssorozatok között a versenyzőknek középtávú szakaszokat, háromszor négyszáz métert kell lefutniuk. Leginkább tehát a sílövészetre hasonlít. A Nemzetközi Sportlövőszövetség azzal a céllal hívta életre a targetsprintet, hogy megmozgassa a sportlövőket, ne álljanak végig egy helyben, egyben létrehozzon egy a nézők számára is látványosabb sportágat. A targetsprint 2013-ban mutatkozott be, és négyéves tesztidőszak után 2017-ben megrendezték az… Read More »Sportágfejlesztés: Targetsprint

Így jelenik meg jól a facebook header videód

2 trükk, amitől jól jelenik majd meg a Facebook header videód

A Facebook azt ígéri válassz csak a feltöltött videóid közül, vagy tölts fel egyet, majd némi konvertálás és voálá. Nos, nem egészen így működik a dolog. Egy-két dolgot nem árt tudni, ha nem akarsz levágott tetejű videót az oldalad fejlécében asztali gépen vagy levágott szélűt mobilon, ugyanis más a header videó mérete/képaránya asztali verzión, mint a mobil verzión. Konkrétabban: az asztali verzió képének alsó és felső része le van vágva. Mi… Read More »2 trükk, amitől jól jelenik majd meg a Facebook header videód

Covid19 vs Vízilabda (videó): Nagy László válaszol

Nagy László az MKSZ alelnöke, kétszeres Bajnokok Ligája-győztes magyar válogatott kézilabdázó, jobbátlövő, olimpikon kézilabdázó válaszolt Perjési Tamás kérdésire a Sport-Talk III. sorozatunkban. Nagy László büszke rá, hogy a Telekom Veszprém kézilabdázói gyakorlatilag egy emberként fogadták el a vírushelyzet miatti bércsökkentést, a magyar szövetség alelnökeként pedig a hazai bajnokság magyarosítása az egyik fő célja. A koronavírus-járvány nem kímélte a legnagyobb sportklubokat sem, amelyek az elapadó bevételeiket az alkalmazottak bérének csökkentésével próbálták… Read More »Covid19 vs Vízilabda (videó): Nagy László válaszol

Visszatekintés: Az egyik legérdekesebb projektünk

A FlairVenture az egyik legérdekesebb projekt, amiben részt vehettünk. Egyrészt video- és streamingtechnikai oldalról okozott kihívást, másrészt nagyon érdekes volt látni, hogy egy külföldi promoter mennyire tisztán gondolkodik a márkaépítésről, PR és sportmarketing kérdésekről. (fotó: Symbol) Ügyes trükk: hogyan lehet többszrösen hasznot húzni az elkészült tartalmakból Egy feljődő sportág színvonalas eseményéhez képest pár paraméterben szokatlan médiatechnikai elvárásokkal találkoztunk. Bár az élő közvetítésben dolgozó kameraszám nem volt magas, és egyszerű élő… Read More »Visszatekintés: Az egyik legérdekesebb projektünk

Atlétika vs Covid19 Gyulai Mártonnal veszélgettünk

Atlétika vs. COVID-19, (videó) Gyulai Mártonnal beszélgettünk

Gyulai Mártonnal igyekeztünk körbejárni az atlétika jelenét, közeli és távolabbi jövőjét, valamint a koronavírus sportágra gyakorolt hatását. Az Európai Atlétikai Szövetség tanácsának tagja egy megszívlelendő nagyapai tanácsot is megosztott velünk. Amikor Európában még csak a koronavírus-helyzet elmérgesedésének baljós szelei kezdtek fújni, az atlétika berkein belül már tudták, hogy baj van. Március 13. és 15. között rendezték volna meg ugyanis a nankingi fedett pályás világbajnokságot – amely egy főleg Európában remek… Read More »Atlétika vs. COVID-19, (videó) Gyulai Mártonnal beszélgettünk

Online ingyenes csoportmunka rendszer

Ingyenes online csoportmunka rendszer home office-hoz

Nagy kapkodás van most online. Még a nagy cégeknél is komoly erőfeszítésekbe kerül, hogy az eddig X főre tervezett, meglévő online csoportmunka rendszer infrastruktúrát most többszörösére bővítsék, ám nekik többnyire megvan rá a pénzük, hogy ezt megtegyék. De mi van az iskolákkal, nonprofit szervezetekkel, kisebb vállalkozásokkal? Jó hír, hogy rengeteg cég van akik olyan csoportmunka rendszereket üzemeltetnek, amik pont arra valók, hogy egy cég vagy szervezet tudjon valós időben együtt… Read More »Ingyenes online csoportmunka rendszer home office-hoz

Sportmarketing sportmédia interjú

Az internetes közvetítés jövőjéről beszélgettünk – Sportsmarketing Hungary interjú

Ma egy néző nagyon sokféleképpen nézhet sportot, illetve a másik oldalról megközelítve, egy versenyszervező sok csatornán mutathatja meg rendezvényét. Hol tart mindez a világban és Magyarországon? Induljunk messzebbről, hogy pontosabban láthassuk, mi történik a közvetítések piacán. Ennek a szakmának legnagyobb hagyománya az Egyesült Államokban van, érdemes komolyan venni, ami ott történik, ahogyan például a sportmarketing területén is. Ami az USA-ban beválik, az várhatóan idővel elterjed a világ többi részén is.… Read More »Az internetes közvetítés jövőjéről beszélgettünk – Sportsmarketing Hungary interjú

Mi közvetítettünk az M4 stúdióból

Amikor mi közvetítettünk az M4-stúdióból :)

Fura érzés volt abból a stúdióból jelentkezni, ahonnan minden nap valamelyik Sporthíradó vagy a Sportpercek jelentkezik az M4-en. Ez volt az az időszak, amikor a 2019. áprilisi asztalitenisz világbajnokság szervezésében a kommunikációban elég intenzív szakaszba értünk. A vb-sajtófőnök, Müller Béla ötlete nyomán összeállt egy olyan sajtótájékoztató, amelyen a 4 vébés sportág vezetője ült egy asztalhoz, nem is akárhol, hanem az M4 stúdiójában, reprezentálva a sportágak iránti elkötelezettséget. Az ötlethez egy… Read More »Amikor mi közvetítettünk az M4-stúdióból 🙂

Élő közvetítés remarketing

Tőled is lenyúlják a livestream nézőidet?

Tisztázzunk egy alapvető kérdést: Tudod te egyáltalán, miért fizetsz, amikor egy “streamingcéget” megbízol? Az a helyzet, hogy nem a streamingért, mert az egy videojel továbbítására alkalmas információtechnológiai megoldás, ami neked is van (ingyen), ha van interneted, Facebook oldalad és/vagy YouTube csatornád.* Amiért valójában fizetsz az az, hogy valaki élő videót, élő műsort gyárt neked. (A gyártás szó az angol production magyar megfelelője, röviden azt jelenti, hogy a helyszínre kitelepült profi… Read More »Tőled is lenyúlják a livestream nézőidet?

Sportági ismeretterjesztő videó készítés

Sportági bemutató videó

Sportszövetségi felkérésre készítettünk sportági bemutatkozó videót, melynek témája egy új, fejlődő sportág: a targetsprint A targetsprint egy új sportlövész szakág, amelyben az erőnlét alapvetően meghatározza az eredményességet. A lövéssorozatok között a versenyzőknek középtávú szakaszokat, háromszor négyszáz métert kell lefutniuk. Leginkább tehát a sílövészetre hasonlít. A Nemzetközi Sportlövőszövetség azzal a céllal hívta életre a targetsprintet, hogy megmozgassa a sportlövőket, ne álljanak végig egy helyben, egyben létrehozzon egy a nézők számára is… Read More »Sportági bemutató videó