A FlairVenture az egyik legérdekesebb projekt, amiben részt vehettünk. Egyrészt video- és streamingtechnikai oldalról okozott kihívást, másrészt nagyon érdekes volt látni, hogy egy külföldi promoter mennyire tisztán gondolkodik a márkaépítésről, PR és sportmarketing kérdésekről. (fotó: Symbol)
Ügyes trükk: hogyan lehet többszrösen hasznot húzni az elkészült tartalmakból
Egy feljődő sportág színvonalas eseményéhez képest pár paraméterben szokatlan médiatechnikai elvárásokkal találkoztunk. Bár az élő közvetítésben dolgozó kameraszám nem volt magas, és egyszerű élő képvágással, feliratozással megoldható volt az élő közvetítés, a dán promoter Niels Damkjaer határozott kérése volt az azonnali lassítás-visszajátsztás, amit a versenyzők mögötti óriási ledfara is meg kellett jeleníteni, valamint az elődöntőkről 5-10 versenyzőnként, a döntőkben 3-5 versenyzőnként azonnal highlights videókat kellett átadni Facebook-on megosztható formában, mert „a közösségi médiát csak így érdemes üzemeltetni” – hangzott el a briefingen. Végre valaki. 🙂
És így is lett. Összeültünk, megterveztük a technikai hátteret és hogy kinek mikor mivel kell foglalkoznia, melynek végeredményeképp az egyik legjobb produkció született. Az élő produkcióban lévő lassítás visszajátszás megfelelően támogatta a highlights készítését. Gyakorlatilag ugyanabból a médiatechnikai megoldásból többféle, több alkalommal felhasználhatót kaphattak a rendezők.
A végeredmény: 85 ország, 260.000-es nézettség ?
Mi az a Flairsupply?
Számomra egy alap koktélkeverés is lenyűgöző tud lenni. A szervezőkkel történő első találkozásunk alatt világossá vált számomra, hogy Flairsupply verseny résztvevői akrobatikus elemekkel tarkított mutatványai bizony kemény teljesítményt igényelnek amellett, hogy a produkció pontozása mellett azt elkészült italokat háromfős italtesztelő zsűri is pontozza. Úgy kell tehát italokkal zsonglőrködni, hogy a végén az a koktél készüljön el, amit feladatként a versenyző megkapott. Egészen bizonyos, hogy ehhez sport teljesítmény szükséges.
Ilyen egy Flairsupply produkció: